Chinchillor

- Inlägget publicerat 2014-02-08 klockan 18:07:00
Igår när jag kom hem från skolan kom Simon hit och när far kom så åt vi. Hängde med Joel och Simon till gränum för att hämta en grej sen släppte de av mig hemma för de skulle gymma. Blev sedan upplockad, drog hem till Simon, kollade när han spelade Cs sen kom Tarzan och Mattsson så vi spelade kort och kollade sjuka videos till kl 3 på natten. Somnade på soffan.
 
Idag väcktes jag av mor och Anna, vi drog till sölvesborg där vi kollade Mackes zoo och fritid. Alltid lika trevligt att träffa honom, fick med mig 2 chinchillor hem men hade velat ha mössen, dvärghamstrarna och den roliga ödlan. ;) 
 
En stor bur som jag sade skulle få plats i bilen och det gick men trångt blev det i baksätet där jag satt. Efter det var vi hos mormor sen drog vi och handlade. 
 
När vi kom hem satte vi upp allt, jag och Anna gick en runda, jag har duschat och nu väntas bara folket som ska komma hit. :) 




Kommentarer
Postat av: Sofia Eklund

åh va söta!

Svar: Visst är dem. (:
Lina Liljedal

2014-02-08 @ 18:46:00
URL: http://sofiiaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0