Dagen

- Inlägget publicerat 2014-02-20 klockan 23:34:18
Idag när jag vaknade körde Simon hem mig för att jag skulle med far när han skulle lämna bror hos brors flickvän.

Bror kom ut och frågade om jag kunde hjälpa honom att få upp plastpåsen han skulle ha tandborste och tandkräm i. 
Svaret han fick av mig : det är en sådan plastpåse du fyller med vatten och lägger i frysen så det blir iskuber. Haha 😂

När vi kom dit bjöds det på fika. Satt och pratade massor, vet inte om de märkte att jag var trött då jag inte kunde hålla flabben tyst!. Haha

Linus gav en sen alla ❤️ dag present och fick sig en kram. 😉

På hemvägen såg vi en räv som var på väg ut på vägen. Vårt emblem! Men nej då, så blev det inte. 

Nu sitter jag hemma hos Simon och ska strax sova. Imorgon kommer lite bilder upp för att jag inte bloggat på länge. 😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0