Dagen

- Inlägget publicerat 2014-02-16 klockan 23:53:42
Idag vaknade man upp hemma hos Simon, fick lägga mig i andra änden av soffan inatt då han höll på att putta ner mig, mysig natt med film var det ja. ;) haha

Åkte hem vid tre, käkade och åkte direkt hem till Nellie och hennes familj för att fotografera Nellie och Diesel. :) 
Bilderna ligger ute som ni ser i inlägget nedan. Sen har jag suttit vid datorn och följt med far upp till jobbet en runda men nu sitter jag hemma hos Simon där jag ska sova inatt. :) 

Ni kan även bli vän/följa mig på facebook : Lina Pallevanten Liljedal heter jag där och på den accepterar jag alla och lägger ut alla bilderna från mina fotograferingar. Här på bloggen lägger jag bara ut vissa. 

Har även fått många som vill boka fotografering och det är sjukt kul. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0