Djur vi haft/har

- Inlägget publicerat 2014-02-19 klockan 23:51:00
 
Här är några bilder på djur jag haft, hittar inte dem andra...

Hade kaniner innan men efter ett tag skaffade vi två nya, en hona och en hane.
 
Bild 1. Kanin hanen Stampe. Bild 2. Kanin honan Stumpan. Dessa två fick ungar som ni ser på bild nr 3.
Hade även marsvin, 3 stycken i samma bur. Haft marsvin en gång innan dessa.
Skaffade Pelle som fortfarande lever. Han ska följa en ÖVERALLT.
Rocky som vi har nu.
Dvärghamstrar har jag haft en gång innan då det var två honor som lyckades föröka sig. Skaffade på senare år två nya honor men nu har jag bara 1 kvar då den andra dog förra året.
Ödlan Per, hittade honom i naturen, fixade mat åt honom och hade han i ett gammalt akvarie. hehe
Fiskar har vi också haft, och 2 vita grodor som lever i akvarie.
Fångade även en kräfta vi döpte till Hugo...
Chinchillorna jag och mor köpte för ca 2 veckor sedan.
 
De djur vi har nu är : hunden, katten, dvärghamstern och chinchillorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0