Helgen

- Inlägget publicerat 2014-02-02 klockan 23:44:31
I fredags kväll fotograferade och filmade jag när grabbarna lekte, vi drog sedan till Bromölla och efter det till Sölvesborg där vi åt på Lasses. Fick dra loss en bil som fastnade och kom hem vid 2-3 på natten.
 
I lördags vaknade jag upp hemma hos Simon på hans soffa då jag lyckats breda ut mig så mycket att han gick och lade sig på den lilla änden av soffan. Haha
När jag kom hem dröjde det inte länge innan Adam, Cronqvist och Johanna kom. Vi grillade ute i Näsum och tittade på melodifestivalen sen blev de bjudna på fest så de drog. Jag och Simon stannade kvar hemma och jag fick sug på att fixa mig så när jag hade gjort det spelade vi kort med min familj till 2 på natten Simons bror kom och var med men minns inte när han drog. Timmen innan vi skulle hem duellerade jag och Simon, vi tävlade om vem som skulle få den långa änden på soffan, vann över honom alla 3 gånger så ja, han fick den lilla änden. :) Lyckades somna vid 5-6 i morse efter att ha tittat på film.
 
Idag när jag vaknade låg jag och tittade på mobilen sen gick jag upp och värmde lite Peking soppa soppa som jag och Simon fick av hans mor, jätte gott var det. :) Sen tittade jag på film och det har jag gjort typ hela dagen. Spanat lite inställningar på kameran också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0