Kaffe över benen

- Inlägget publicerat 2014-02-10 klockan 09:00:00
Lördagen var super, blev tacos till middag och efter det satt vi och spelade kort till 2 på natten. :) 
 
I söndags fotograferade jag ett par, många fina bilder blev det! :) 
På kvällen bjöd Simon mig på bio Robotcop, bra film. När jag kom hem vid halv 12 så redigerade jag lite bilder som kommer dyka upp under dagen. :) 
 
Idag skulle jag väcka Simon lite fint, kaffe i ena handen och skulle väcka honom med andra. Vad gör jag? Tappar kaffekoppen över mig så jag bränner mig på benen så Simon vaknade av ett skrik istället. Torkat golvet och smort in benen. Tur att det inte var kokande vatten i alla fall känner jag, då hade det gjort mycket ondare. 
 
När jag satt och smorde in benen skulle Simon vara rolig så han sa " är det body lotion med kaffe doft ? "
 
Idag efter skolan ska jag inom Mackes zoo och fritid för att byta ut två selar då det blev fel storlek senast och lämna den "flyttlådan" man har djur i. Kommer inte på vad det heter.
Sen blir det plugg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0