Tisdag

- Inlägget publicerat 2014-02-04 klockan 22:27:06
 
Igår fixade jag även med mors hjälp saker till en alla hjärtans dag fotografering, igår fotograferade jag bara småsaker men jag skulle fotograferat människor idag. Får göra det i helgen istället då jag tänker köra på fotografera 2 par. :)
 
Igår inköptes :
 
Choklad hjärtan.
Gelé hjärtan.
Nallebjörnar 2 olika.
10 små röda rosor och 15 stora röda rosor.
Jordgubbar som doppades i choklad.
 
Innan jag skulle börja fotografera igår lagade jag maten så vi hade mys middag där hemma. Kan skriva ut receptet sen på den goda soppan. :)
Anna kom också hem till mig då jag skulle lära henne lite inställningar på kameran när hon ska fotografera manuellt. Perfekt för jag kan inte fotografera i auto. haha ;)
 
Idag vaknade jag hemma på Simons soffa vid 14-15 tiden. Alarmet hade inte ringt!!! Men har startat om mobilen så nu funkar det igen. Sen har jag bara tittat på film och pluggat, den late f*n orkade inte göra mat så han beställde till oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0