Valentine's day

- Inlägget publicerat 2014-02-14 klockan 18:01:03
Min alla hjärtans dag började vid 4 i morse när mor sprang in på rummet och sade att Pelle kommit tillbaka, trodde dock att detta var en dröm men jag gick upp och ut i köket och där var katten. Han har varit borta i cirka 1 månad.
 
Senare när jag vaknade vid 7-8 tiden började jag med min antibiotika som jag nu ska ta 3 gånger om dagen i 5 dagar. Efter det duschade jag och gick och lade mig igen.
 
När jag vaknade nästa gång så var farmor och faster här, hörde deras röster i hallen. De lämnade godis, en ros och varsin alla hjärtans dag present till mig och bror.
 
Lite senare gjordes det pannacotta och jag försökte låsa upp min gamla Iphone 4s till min bror så han kan använda den, men får lämna in den då jag snackade med de från 3 samtidigt. Fel på SIM kortläsaren.
Hur har eran alla  dag varit ? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag druckit öl å jag tycker det är gott

Svar: Jasså det tycker du, själv tycker jag inte att det är så gott. (:
Lina Liljedal

2014-02-14 @ 20:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0