30 min i skolan

- Inlägget publicerat 2014-01-22 klockan 17:35:00

Igår fick man skjuts till skolan där några timmars arbete avslutades med att sluta tidigare och så fick man skjuts hem igen. På kvällen gick jag och mor en runda.
 
Idag somnade jag om efter att mor hade väckt mig vid 9 då jag skulle upp och göra frukost för att sedan få skjuts till skolan av Simon så när jag vaknade var det bara att packa väskan och slänga ner lite frukost i en matlåda som jag fick äta på vägen till skolan. När jag kom fram fick jag redan på att vi bara hade en lektion då engelskan blivit inställd. Fick skriva till simon att jag slutade 14.00 men fick sedan ändra det till 13.40 och sedan skicka till honom att jag slutat 13.30. Som tur var hade han inte kommit långt så han fick vända. :)
Han drog och käkade på Lasses medan jag hade lektion på 30 min sen kunde åka hem. Skönt!

När vi kom hem fixade jag soppa och sen tittade vi på film. Anna har även varit här en runda och hämtat ett USB minne så jag kan få bilderna som togs i helgen då jag vet EN PERSON SOM KOMMER BLI VÄLDIGT GLAD! Han har skickat varannan dag och frågat om dem. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0