31/12 2013 - 1/1 2014

- Inlägget publicerat 2014-01-01 klockan 19:36:00
Dagen började med att springa ner och duscha sen kom Frid och Linda hit för att kolla på hockeyn med min mor. Linda plockade mina ögonbryn så hon fick se lite tårar. ;) Mor och Frid började fixa maten medan jag och Linda fixade oss och gjorde en spellista med musik. Vi käkade tacos vid 5 tiden sedan satt vi och drack gott och pratade. Träffade Emma en runda då hon var på fest i närheten, när vi gick åkte Simon hem för han mådde inte bra. När vi kom tillbaka tog vi fram ostbågar, chips och dipp. Senare slog kl äntligen 00.00 och vi skickade upp våra raketer, big air gillade jag verkligen!. Frid bjöd på dricka där ute och Hanna filmade när jag står med en lanterna och frågar när jag ska släppa var 5e sekund. haha :)

Festen fortsatte och mor kom hem, folket försvann mer och mer så tillslut var det bara vi kvar. Alla gick och lade sig vid 4 medan jag sattr uppe till 05.45 för att redigera bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0