Förflyttas inte längre

- Inlägget publicerat 2014-01-30 klockan 23:30:19
Det har inte blivit mycket bloggande idag men jag vaknade upp hemma hos Simon där jag sov i natt. Man förflyttas ju inte längre som man gjorde när man var liten. ;)
Sedan har vi varit ute och kört lite, kollat efter min katt som försvann och duschat. Var och handlade med innan till mor så det blev lite snack där inne också och nu sitter jag och pluggar.

Ska höra med entreprenörskapsläraren om jag kan göra provet på onsdag om det går och engelskaläraren om jag kan göra glosorna på måndag. Snart klar med det jag ligger efter i men får ta grejerna från naturkunskapen med från förra året också sen börja plugga matte igen.  Om jag inte minns fel så har vi bara 1 mattebok. :) Men får ta igen allt i min hastighet som jag håller uppe nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0