Fredag

- Inlägget publicerat 2014-01-24 klockan 21:12:00
Igår körde Simon mig till skolan då jag började halv 10 med en svenska lektion så satt och letade information om Sölvesborg under medeltiden. Sen efter det hade vi media då vi var klara så vi skulle tänka på vad vi skulle göra härnäst. Ska ta en bild, göra en video eller skapa en ljudfil som beskriver oss. Så ska ta en bild.. Måste fråga Simon hur jag är som person först så jag kan visa den sidan på bilden / bilderna. Tänkte göra en GIF fil.
Sista lektionen började 14.10 och skulle vara till 17.00 men slutade tidigare då vi blev klara vid 15 tiden. Linnea redigerade videon medan jag satt och redigerade bilder som jag fått av Anna som jag sedan har skickat till killen som ville ha dem. :) Simon hämtade mig och vi drog hem till honom där det blev att äta. På kvällen gick jag, mor, Anna och hundarna och letade efter Pelle som inte kommit tillbaka än, fick även reda på en tant som matar katter men när man knackar på så öppnar ingen. När jag kom hem somnade jag framför elden i finrummet/stora rummet, när jag vaknade gick jag och lade mig direkt i sängen.
Idag var jag hemma ifrån skolan då jag skickade till min lärare att jag är hemma för privata skäl men kommer på måndag. Jag tänker inte ta upp i bloggen om vad.
Så när jag gick upp blev det frukost med mor framför tv:n, somnade i 10 minuter sen gick vi en runda med Anna och letade efter Pelle. Knackade på hemma hos tanten idag med för hon kanske inte var hemma igår men ingen öppnade idag heller. Vi gick till affären sen hem för att äta soppa och sitta och prata lite. Sen åkte Anna iväg då hon skulle träna med hunden. Jag startade en film och somnade, Simon kom hit när jag låg och sov. Jag pratade med honom och hade ögonen öppna men somnade igen. När jag vaknade skickade jag till honom och frågade vart han var och då kom han in på rummet igen. Jag trodde att jag hade drömt om att han och mor stod och tittade på mig och pratade men jag hade fel. Nu har vi precis ätit och Frid, Linda och Mikael har kommit hit. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0