God morgon tisdag

- Inlägget publicerat 2014-01-28 klockan 09:40:00
Ligger antagligen och sover fortfarande, brukar vara sista minuten typen på morgonen när det gäller att ta sig till skolan men vem vet. Jag kanske får skjuts till skolan av Simon om jag är en snäll tjej. ;) haha
Har två lektioner och ett klassråd idag.

När jag kommer hem blir det pluggande då jag har hamnat lite efter men ska försöka ta igen det så snabbt som möjligt! Hoppas även redovisningen går bra idag, hatar att stå där framme och prata inför klassen även om det bara är en liten del av klassen så tycker jag inte om det så försöker bara få det att gå så snabbt som möjligt men det tycker inte läraren om. Så jag gör så att jag skriver ner det jag ska säga och om jag missar något så får ändå min lärare lappen så hon kan kolla hur jag skrivit osv. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0