God morgon!

- Inlägget publicerat 2014-01-15 klockan 06:43:00
Packat väskan för att åka till skolan, hörlurar mina bästa vänner! :)
Igår kväll satt jag uppe och fixade några tidsinställda inlägg som jag hoppas ni kommer tycka om. ;)

När jag kommer hem ska jag ut och gå med My, får ta forsarundan som är ca 2-2,5 km sen vandra ännu mer i lilla byn för att sedan köra övningarna när man kommer hem. Åker sedan till Bromölla för att handla, gud vad jag klagade över att vi inte hade något hemma och när jag väl hittade något så fick jag inte äta det. Vi måste handla nyttigare!

Mor gjorde även en grej som jag inte kan berätta än förens om ca 2 veckor då far läser min blogg. hehe
Men jag kommer berätta när vi fått det och far märkt vad som är fel, om han nu kommer göra det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0