Hallouu kaa

- Inlägget publicerat 2014-01-14 klockan 18:30:20
Igårkväll gick jag en runda med mor och My, mor trillade och väjde sedan av för att hon hade ont i knäet. Jag och My fortsatte, fortsatte och fortsatte men sen skilldes vi åt. När jag kom hem gjorde jag enligt schemat jag har sparat på mobilen " Kom i form på 28 dagar". När jag gjort de sakerna gick jag ut och pratade lite med pojkarna sen hem till Anna där jag hjälpte henne med mailen då hon inte kunde skicka bilder hon tagit. Efter det gick vi och mötte Ida så det blev typ som byarundan den rundan vi gick. Åkte senare med pojkarna och Ida till bromölla men där hände inte så mycket.
Idag har det inte hänt så mycket, väntar på My för att vi ska ut och gå men vi får vänta på Anna då hon ska diska innan hon kan med. Sen hem och göra övningarna som ökas för varje dag. :) Efter det kanske man kan få övningsköra så vi kan åka och handla lite nyttigt. Hela familjen ska gå ner i vikt så man klarar det lättare än när man själv ska göra det och de andra frestar en!. Hemskt

I helgen har jag fixat arbete, ska skrapa rost under crossbussen och det bästa med det är att jag får betalt. :) hehe Linus har ju inte fått tummarna ur röven att göra det, han har haft jätte lång tid på sig, men ja, han har sketet i det. Men nu när jag förhandlade med far så skulle Linus helt plötsligt göra det, men han skulle inte ha betalt säger han men det får vi se sen när jag väl står där. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0