I´m back

- Inlägget publicerat 2014-01-13 klockan 12:37:59
Hejsan svejsan!
 
Varit sjuk tillsammans med far under förra veckan men nu är jag helt på bättringsvägen, lite täppt bara. :)

I fredags kom min kusin hit och vi satt och pratade om allt möjligt, när hon sedan åkte hem lade jag mig och tittade på film. Minns inte om jag somnade men det gjorde jag säkert! haha
Sen blev det mat, efter maten gick jag, mor och Anna en runda för att sedan gå hem till oss för att titta lite på tv medan jag gjorde naglar på mig själv. ( Som dock inte höll länge, brukar pilla bort dem ca 2-3 dagar efter att jag gjort dem. hehe )
När Anna hade gått hem kom Linnea och Linus hit en runda, vi tittade på tv och pratade. När de hade åkt hem startade jag en massa filmer och tillslut somnade jag.

I lördags var det meningen att jag skulle hänga med mor och grannen för att ut och gå men jag vände borta i korsningen då det började regna mer. Det visade sig att de inte heller gick så långt då mor snabbt var hemma igen. Så vi gick upp till affären för att handla. Säger bara en sak och det är att jag hatar påsar, speciellt plastpåsarna när de skär rakt in i fingrarna när man ska bära hem dem. ahhh! Jag somande i alla fall lite senare på dagen och vaknade på kvällen. Blev då att först träffa My och Linnea sen när de åkt kom Ida hit. Skulle följa med Ida till en fest där även My och Linnea var och det slutade med att jag och My fick utskällning av killen som hade den. Dock för löjliga saker! Men visst, tror man på allt man hör så. Stack där ifrån i alla fall...
 
Igår vaknade jag när mor och Anna kom hem efter att ha gått en runda med hundarna, så gick upp och käkade panpizza till frukost. Vafan tänkte jag, ska ju börja träna igen imorgon. Anna var hemma hos sig en sväng och sen kom hon och Jens för vi hade bestämt att vi skulle se på film. Fick vänta på Simon som hade varit i Gränum och sen startade vi den första filmen när han kom. När den var slut fixade mor Bullens korv medan jag och Anna gick en runda med hundarna. När vi kom tillbaka startade vi den andra filmen så nu har jag också sett de 2 Hobbit filmerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0