Onsdag 29 Januari 2014

- Inlägget publicerat 2014-01-29 klockan 08:45:03
Igår sade min fotografisk bild lärare att denna redovisningen var den bästa jag gjort, hon fick även pappret där jag skrev ner allt om bilden. :) 
Efter skolan belönade Simon mig med en hamburgartallrik ifrån Lasses i Sölvesborg och så körde vi Emma hem till Bromölla. :) När jag kom hem satt jag och läste alla mina blogginlägg sen lade jag mig vid brasan med Rocky där bägge två somnade. Varje gång jag vaknade skickade jag till Simon för vi skulle ut och köra men blev körning tillslut, när jag hade gått dit de var i "snöstormen". När vi kom hem mös vi ner i sängen till en film. :)

Idag lyckades jag försova mig men med tanke på att Linnea inte skrivit ett sms så börjar jag undra ifall om lektionen var inställd eller något. Hon skickar alltid på morgonen och frågar om jag åker bil eller buss, när jag är i skolan och om hon ska vänta men idag, ingeting. En klasskamrat skrev ut i vår gruppgrej på facebook att vi ska jobba självständigt på svenskan och då kan vi likagärna jobba hemma sen att engelskan är flyttad till 13.00.
Elevfridag imorgon, perfekt!
Då kan jag ägna hela dagen åt att plugga, likaså helgen. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0