Spänning

- Inlägget publicerat 2014-01-28 klockan 00:12:57
 
Idag vart det skola, slutade tidigare då jag gjort mitt arbete hemma. Gick hem till Simon där jag somnade till filmen han tittade på vaknade några gånger, ena gången fick jag kramp i vaden när jag sträckte på mig och andra gången så låg Eddie på min mage och sov. haha :) Härlig hund!

När jag vaknade och kom hem blev det käk sen gick jag med mor och Anna en runda. Grabbarna var ute och lekte med bilarna när vi gick men de kör normalt när de ser människor så att ingen ska fara illa. Detta tror dock inte vuxna på. Men jaja de dömer folk direkt och då får de skylla sig själva.

När jag kom hem efter rundan så fotograferade jag "Spänning" som jag fick utav läraren. Ska redovisas imorgon och jag tycker att det blev hyfsat bra. :)

Spänning finns tex i eluttag, en film kan vara spännande och skapa spänning, när killarna är ute och leker kan det vara spännande för dem ( man vet ju aldrig när man kör bil om man kommer hem om man säger så, även om man kör normalt. ) , man kan få ett spännande meddelande, spänning för barn när de öppnar paket på julafton/födelsedagar, spänning mellan 2 människor osv osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0