Under tiden

- Inlägget publicerat 2014-01-18 klockan 16:44:30
I torsdags var jag och mor i Bromölla med Anna då hon skulle lämna blommor hos sin svärmor, mor skulle köpa skydd till skorna så hon inte ska trilla när hon är ute och går sen körde vi inom mormors där hon bjöd på fika. Vi gick en snabbrunda i Bromölla innan vi åkte hem där ifrån för att sedan gå en till runda när vi kom hem. :)
Hemma gick vi byarundan sen gick jag och My mer, så hon och jag gick i 2 timmar. :)

I går gick jag en runda med My och Anna för mor hade ont i ryggen, när vi kom hem till mitt åt jag soppa och efter en stund drog My och Anna så då passade jag på att titta på film. När far kom hem blev det kycklingsallad för att sedan åka med Linnea och My till Bromölla där alla lekte med sina bilar. Simon åkte hem men kom senare tillbaka för att hämta mig med fars bil, så han passade på att leka lite med den för att sedan åka till Lasses och äta med Nellie. Sen när vi åkte hem så fick jag leka lite. ;) Han sa att det går att lära mig med hur man gör. haha
 
Idag har jag än så länge kommit hem ifrån Simons där jag sov inatt, han skulle till Gränum. Sen har jag varit ute och gått en runda med Anna, mor, Nathalie, Linda.
Anna berättade en bra idè om att vi kunde samla ett gäng, ut och köra/åka bil, leka och fika någonstans så jag skapade ett evenemang på facebook för de som vill med. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0