Hallllaaoouu kaa

- Inlägget publicerat 2014-03-25 klockan 00:05:40
Idag hade vi idrottsdag i skolan så jag och Linnea valde att gå en långpromenad på förmiddagen, passade då på att ta lite bilder på svanarna. Svanarna själva tyckte inte om det dock och fräste åt mig. hehe

På eftermiddagen hade vi massage, kul! :) Höll på att somna men nu efteråt har jag fått himla ont i nacken / halsen på vänster sida, aldrig haft ont där innan. Inte ens när jag går på massage hos Nilla som har utbildning. Så det blev väl något som blev fel där. :/
När jag kom hem gick jag till Simon för att vi skulle flytta hem lite möbler till honom. Somnade där och vaknade sen blev det inget små flyttande där inte. Mötte mor och gick hem till Linda då hon bjöd på kaffe och så satt vi där borta och snackade under kvällen. När jag kom hem hoppade jag in i duschen och nu hjälper jag far med Photoshop. ( Han är kass . ) HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0