Min dag

- Inlägget publicerat 2014-03-26 klockan 22:13:27
( Bild i repris)
Idag vart det skola, hade sådan extrem huvudvärk på eftermiddagen och sen när jag åkte hem så var det bästa för mig att somna på bussen annars mådde jag illa. Som tur är vaknar jag alltid innan min hållplats när jag somnar, annars sitter jag och känner av när bussen svänger osv så jag vet hela tiden vart vi är.
När jag kom hem till Simon skulle jag bara sova 30-60 minuter, det sket sig och jag vaknade vid 21 tiden.. Vi som skulle flytta en del av mina saker till hans lägenhet idag.

Har gjort en hörna på rummet där saker jag ska ha med mig till Simon är, mest så är det bara blommor och krukor, en hylla och en matta. Men mattan är väldigt osäkert just nu då Simon är rädd att Eddie kissar eller tuggar på den. Hade tänkt att ha den i sovrummet och där brukar varken Simon eller Eddie vara för Simon brukar sova på soffan och då är dörren stängd till sovrummet.

Den största frågan är vart jag ska ha chinchillorna och dvärghamstern när / om jag flyttar in helt hos Simon, tror inte han heller har tänkt så långt.
 
Och nu blev detta inlägg långt med en massa text som ingen orkar läsa, jag hade inte orkat läsa det i alla fall om ja skulle varit inne på någons blogg.

Kommentarer
Postat av: Linda

Lina din blogg är alltid intressant! Du skriver på sånt bra sätt :)

2014-03-27 @ 20:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0